سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خانه
مدیریت
ایمیل من
شناسنامه
پارسی یار

مجموع بازدیدهای وبلاگ: 9129
تعداد بازدید امروز: 16
تعداد بازدید دیروز: 1
  • درباره من


  • دلی که شکسته بود
    نیوشا
    چرابایدبین دونفردیواری به نام غرورباشه
  • لوگوی من


  • لوگوی دوستان من



  • موسیقی وبلاگ


  • اشتراک در وبلاگ


  •  
    دلی که شکسته بود
    خداوند سبحان، مال را به کسانی که دوست یادشمن دارد می بخشد؛ ولی دانش را جز به کسی که دوست دارد نمی بخشد [امام علی علیه السلام]
  • حضور تو ... نویسنده: نیوشا پنج شنبه 87/5/31 ساعت 11:28 ع
  • مدتهاست نقش حضورت را در دلم با نقش های خواستنی ترسیم کرده و با هر زنگ نگاهی یاد نگاهت را در ذهن خود تکرارمی کنم و بر بالهای آرزوی خود ؛ رنگی از با تو بودن  می کشم و در لحظه دیدار برق نگاهت را با نم نم باران زمزمه می کنم .در جاده پر سرعت زندگی وقت تنگ است و این دل بیقرارخنده های توست ؛ تا فرصت باقیست قلب هایمان را از عشق سیراب کن...
    دل نوشته امروز:دکتر شریعتی :بگذار تا شیطنت عشق چشمان تو را بر عریانی خویش بگشاید. هرچند آن بجز معنی رنج و پریشانی نباشد. اما کوری را هرگز بخاطر آرامش تحمل مکن!


  • نظرات دیگران ( )
  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ